Дана 19.11.2019. у Нишу, у организацији Сталне конференције градова и општина, одржан је округли сто на тему: Методологија за испитивање задовољства корисника комуналних услуга.
Тема о којој се говорило на овом скупу је у оквиру програма „Подршка локалним самоуправама на путу придруживању ЕУ – друга фаза“, који уз помоћ Владе Шведске спроводи Стална конференција градова и општина – Савез градова и општина Србије и Шведска асоцијација региона и општина (САЛАР).
Законом о комуналним делатностима утврђено је да скупштина јединице локалне самоуправе одлуком треба да утврди процедуре за спровођење процене задовољства корисника квалитетом комуналних услуга, што, у суштини, представља изјашњавање корисника о задовољству квалитетом пружених услуга. Ова одредба закона уведена је изменама и допунама из 2016. године и представља нову обавезу за јединице локалне самоуправе и јавна комунална предузећа. Из тог разлога, спровођење испитивања представља ново искуство и за локалну самоуправу и комунална предузећа, али и за саме грађане као кориснике комуналних услуга.
Циљ ове методологије је да се службеницима локалне самоуправе и запосленима у јавним комуналним предузећима (ЈКП), „корак по корак“ представи процес спровођења испитивања задовољства корисника и корисница квалитетом комуналних услуга.
Испред Града Крушевца овом догађају присуствовала је помоћница градоначелника за екологију, одрживи развој и енергетику Оливера Дреновац са сарадницима из градске управе, ЈКП „Водовод-Крушевац“ и ЈКП „Крушевац“.